بازگشت به بالا

فروش بارکدخوان ZEBRA

بارکدخوان سیمبل LS2208 پرفروش ترین محصول شرکت آمریکایی زبرا می باشد. وجود یک اسکنر لیزری بسیار قدرتمند و قابل اعتماد در انواع کاربردهای سخت و پرفشار، مزیتی است که در بارکدخوان زبرا نهفته است. این بارکدخوان با ویژگی هایی همچون سرعت، دقت و پوشش وسیع و مناسب توسط اسکنر، کارایی خود را به طرز محسوسی افزایش داده است.

بخاطر برخورداری از شیوه نصب سریع و همچنین استفاده آسان، این امکان برای کاربر وجود دارد که با کمترین آموزش بتواند با مهرت بالایی از آن استفاده کند. گفتنی می باشد که طراحی ارگونومیک این دستگاه، ایجاد خستگی را کاهش می دهد، و حالتی را برای کاربر ایجاد می کند که ساعتهای طولانی کاربر می تواند بدون خستگی با آن کار کند.  

بارکدخوان بیسیم دو بعدی زبرا

پایه نگهدارنده دستگاه دارای قابلیت تنظیم می باشد. زمانی که اسکنر بر روی پایه جا می گیرد، دستگاه به صورت خودکار در حالت Auto-Trigger  ست می گردد، در این حالت بدون نیاز به فشار دادن کلید اسکن، می توان عملیات خواندن بارکد را با سرعت بالاتری انجام داد، فقط کافیست که اقلام در برابر دستگاه قرار بگیرند. دستگاه بارکدخوان زبرا دارای استحکام فیزیکی بالایی می باشد، به طوری که در مقابل اصابت ضربه و یا سقوط از ارتفاع 1.5 متری بر روی سطوح بتونی، از مقاومت خیلی خوبی برخوردار است.

بارکدخوان بزرا با پایه نگهدارنده

بارکدخوان زبرا دارای مزیت های خوبی می باشد. اسکنر پرتوان و قدرتمند بارکدهای میله‌ای، بدنه مقاوم و ارگونومیک با کارائی بالا در حجم کاری پرفشار، توانمند در قرائت بارکدهای مخدوش و بی‌کیفیت، قابل استفاده در انواع کاربردهای صنعتی، اداری، فروشگاهی و خدماتی از جمله ویژگی های آن می باشد. حتی در مورد آن باید گفت که در شرایطی که نور محیط خیلی زیاد یا خیلی کم باشد هم توانایی دارد تا به طور قابل توجهی کار کند.

Author avatar
تحریریه شبکه افزار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *