بازگشت به بالا

نمایندگی فلوک در ایران(FLUKE)

شرکت فلوک fluke یکی از شرکتهای تابع fortive بوده و یک شرکت پیشرو در نرم افزار تست و اندازه گیری می باشد. این شرکت که  در زمینه طراحی و تولید تجهیزات اندازه گیری الکترونیکی تجاری و صنعتی فعالیت می کند، ابزارهای خود را برای برنامه های علمی، خدماتی، آموزشی طراحی کرده و به تولید و فروش می رساند. ابزارهای Fluke به دلیل قابلیت حمل، ایمنی بالا، سهولت استفاده، دقت و استانداردهای سفت و سخت کیفیت، به کارآیی کسب و کار و صنعت در سراسر جهان کمک کرده و هر کارخانه تولیدی جدید ، مطب ، بیمارستان یا تأسیساتی که امروزه ساخته می شود مشتری بالقوه دیگری برای محصولات Fluke محسوب می گردد، شرکت شبکه افزار با توجه به تجربه و قدمت روز افزون خود توانسته نمایندگی فلوک در ایران را در اختیار گرفته و خدماتی در سطح کیفیت این محصول به مشتریان خود ارائه دهد.

Fluke در زمینه طراحی، توسعه ، تولید، فروش و خدمات تجهیزات اندازه گیری در دنیا به عنوان برندی با کیفیت و مورد اعتماد مشتریان شناخته می شود. نماینده این شرکت در ایران نیز همواره برای تکمیل دامنه تجهیزات تخصصی خود در زمینه کالیبراسیون و تست الکتریکال اقدام به واردات برند FLUKE نموده و محصولات و نرم افزارهای تست، اندازه گیری و نظارت را ارائه می دهد و فعالیت هایی در زمینه فروش تجهیزات کالیبراسیون دما و فشار نیز دارد.

تاریخچه کمپانی فلوک fluke

شرکت فلوک توسط شخصی به نام John Fluke و دوست و همکلاسی اش David Packard در سال 1948  تاسیس شد و مقر آن در اورت، واشنگتن، ایالات متحده قرار دارد. امروزه کمپانی فلوک FLUKE یک شرکت  چند ملیتی است که به منظورارائه انواع تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق، متشکل از چندین کمپانی بزرگ در کشور آمریکا می باشد.

مراکز تولیدی شرکت در ایالات متحده، انگلیس، آسیا وهلند واقع شده اند. همچنین شرکت های تابعه فروش و خدمات در اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آسیا و استرالیا قرار دارند. شرکت فلوک کانال های نمایندگی توزیع کننده و تولیدکننده را در بیش از 100 کشور مجاز داشته و حدود 2400 نفر را استخدام می کند. Fluke Biomedical و Fluke Networks سازمان های زیرمجموعه و خواهر خوانده این شرکت به شمار می آیند.

انواع ابزارهای Fluke

مشتریان و کاربران معمولی کمپانی فلوک، تکنسین ها، مهندسین، مترولوژیست ها، تولید کنندگان دستگاه های پزشکی و متخصصان شبکه رایانه هستند.افرادی که برای اعتبار خود ارزش قائل می باشند و از ابزارهای فلوک برای کمک به گسترش قدرت و توانایی های شخصی خود استفاده می کنند. برند Fluke تجهیزاتی قابل حمل ، ایمن با کاربری راحت است .ابزارهایی که استاندارد ایمنی بالا و بدنه بسیارمحکمی داشته و در هر بازاری که در آن رقابت می کنند ، به مقام شماره یک یا دو رسیده اند.

فلوک دارای ابزار هایی با ایمنی بالا

     نصب و نگهداری خدمات صنعتی / الکترونیکی:

امروزه ، الکترونیک در تعداد فزاینده ای از سیستم های الکتریکی و الکترومکانیکی ادغام شده است. ابزارهای فلوک به تکنسین ها و مهندسین، امکان عیب یابی سیستم های جدید پیچیده و تشخیص سریع مشکلات را می دهد. تجهیزات اندازه گیری پرتابل و قابل حمل فلوک توسط تعداد زیادی از تکنسین های خدمات ، مهندسان کارخانه و تکنسین های نصب و نگهداری استفاده می شود. ابزارهای برند فلوک :

  • خط جامع مولتی متر دیجیتال
  • پاور آنالایزرهای سه فاز و صنعتی
  • تصویرگرهای حرارتی یا دوربین های حرارتی
  • تسترعایق الکتریکی
  • لوازم جانبی سکوپ متر

      برق – الکتریک و دما :

تکنسین های HVAC / R و مهندسین کارخانه از ابزارهای آزمایش حرفه ای FLUKE در نگهداری ، سرویس و طراحی هر نوع ساختمان مسکونی ، صنعتی و تجاری استفاده می کنند. تجهیزات فلوک به تکنسین های برق کمک می کند تا این سیستم ها را برای عملکرد بهینه، تجزیه و تحلیل ، عیب یابی و تعمیر کنند. تولیدات برند فلوک شامل :

  • –         تسترهای الکتریکی
  • مولتی مترهای دیجیتال
  • کلمپ آمپرمتر
  • پاور آنالایزرهای تک فاز و سه فاز
  • اسکوپ متر
  • کلمپ جریان
  • دوربین های حرارتی
  • دماسنج های لیزری و دیجیتال

        کیفیت هوای داخلی :

هوای غیر استاندارد ساختمان های تجاری می تواند مانع از بهره‌وری کارکنان شود. برای حل این مشکل که براساس برخی تخمین ها حدود 30 درصد از ساختمان های تجاری را در بر می گیرد، در سال 2005  نزدیک به دو میلیون متخصص در ایالت متحده آمریکا توسط تجهیزات اندازه گیری مرتبط با سیستم IAQ ، کیفیت هوای داخلی ساختمان را آزمایش نموده و برای تعمیر و نگهداری وضعیت هوای ساختمان شروع به کار کردند. شهرت تجهیزات و ابزار های برند فلوک به این متخصصان کمک کرد تا با ارزش و  دقت بالا ، قابل اطمینان و ایمنی به عملکرد عالی دست پیدا کنند .

        تجهیزات پزشکی فلوک:

Fluke Biomedical  برترین سازمان جهانی می باشد که تجهیزات و خدمات تست و اندازه گیری را برای صنعت مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد. این سازمان از طریق شرکت در کنفرانس‌ها و رویدادهای سخنرانی و انجمن‌های صنعتی، به برنامه های کاربردی جدید و روندی که در فناوری در حال تکامل در جریان است توجه دقیقی داشته و همواره تلاش می کند با محصولات جدید یا پیشرفت‌های محصول فعلی، چشم‌انداز تازه‌ای را به تولید کنندگان دستگاه های پزشکی ، متخصصان زیست پزشکی ، فیزیک دانان ، خدمات میدانی و سایر پرسنل پزشکی ارائه دهد.

Fluke Biomedical  طیف متنوعی از نرم افزارها و ابزارهای سخت افزاری را برای رفع چالش های امروز عرضه کرده و در ساخت محصولات آزمایشگاهی و محصولات شبیه سازی از جمله آزمایش کنندگان ایمنی الکتریکی ، شبیه سازهای بیمار ، آنالایزرهای عملکرد و سیستمهای آزمایش و مستندسازی کاملاً یکپارچه و خودکار ، گام های ارزنده ای برداشته است. همچنین این سازمان جهت رفع نیازهای مشتریان خود تلاش می کند تا بخش های بازار خود را از طریق بهبود مستمر پیشنهادات فعلی و راه حل های خلاقانه رهبری کند.

Author avatar
تحریریه شبکه افزار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *