بازگشت به بالا

نمایندگی شرکت PSION در ایران

TEKLOGIX ، شرکتی می باشد که تحت عنوان ارائه دهنده راهکارها و تجهیزات صنعت AIDC مثل موبایل کامپیوترها ، شبکه های امنیتی وایرلس و دیگر محصولات تخصصی، در سطح بین المللی مشغول به تولید و فعالیت می باشد.

شرکت PSION TEKLOGIX در ماه سپتامبر سال 2000 میلادی، از ترکیب دو شرکت به وجود آمد. یکی از شرکت ها، شرکت بریتانیایی psion می باشد که در سال 1980 تاسیس شده بود، و طرف دیگر هم شرکت کانادایی Teklogix  بود، که از سال 1967 میلادی فعالیت می کرد.

PSION TEKLOGIX 7535 G1

از مزیت های شرکت  PSION TEKLOGIX، می توان به این اشاره کرد که از استاندارد ISO 9001:2000 برخوردار می باشد، و توانسته است تا گواهی ثبت نام از موسسه استاندارد انگلستان را هم کسب کند. در حال حاضر دارای دفتر مرکزی در انتاریو کانادا می باشد. گفتنی است که این شرکت در اروپا، ایالات متحده آمریکا، آسیا، آمریکای لاتین و همچنین خاورمیانه دارای دفاتر مستقلی می باشد که فعالیت دارند.

در سال 2012 بود که PSION TEKLOGIX، توسط شرکت Motorola Solutions با بهای 200 میلیون دلار مورد خریداری واقع شد، و در نهایت هم، در آوریل سال 2014 شرکت Zebra Technologies ، موتورولا را به همراه شرکت PSION TEKLOGIX به قیمت 3.5 بیلیون دلار خریداری کرد.  

شرکت شبکه افزار ارائه دهنده تجهیزات کامپیوتر های صنعتی و بارکد خوان zebra زبرا و urovo می باشد.

Author avatar
تحریریه شبکه افزار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *